Anonim

Çalışmayan Kodlarla İlgili Bilgilendirme

Arkadaşlar, sitede paylaştığım kodlar Console’da “VM6763:2 Uncaught ReferenceError: $ is not defined” benzeri hatalar veriyor. Bu durum Chrome’dan kaynaklı ve en iyi çözüm Firefox’ta denemek. Diğer bir çözüm, jquery kütüphanesini paylaştığım koddan önce console’a yapıştırmak.

Anonim

Siteye Erişim Engeli

15 Nisan 2016 tarihinde – bugün- saat 23’ten sonra 2-9 saat kadar siteye erişim sağlanamayacaktır. 16. Nisan 2016 Cumartesi günü sabah saatlerinde erişime açılacaktır.

Anonim

Site Erişim Sorunu Hakkında

25 Ocak 2015 günü sitenin aylık trafik kotası dolduğu için yaşanan erişim sorunundan ötürü kusura bakmayın. Bisikletimle 3 günlük Mersin turuna çıktığım için internete erişim sağlayamadım. Az önce sınırsız trafiğe yükselttim. İstediğiniz kadar girebilirsiniz :p

Siz Siz Olun UHGS Abonesi Olmayın!

HGS, yani Hızlı Geçiş Sistemi eğer bakiyeniz yokken gişelerden geçerseniz başınızı ağrıtabilir. Peki neden? Rüzgar baş ağrısı yapar bilirsiniz. HGS'den bakiyeniz yetersizken ya da bakiyenizde para yokken geçerseniz UHGS yani Ultra Hızlı Geçiş Sistemi abonesi oluyorsunuz ve aşırı hız, aşırı rüzgar baş ağrısı yapıyor. Tam 10 kat daha hızlı UHGS abonesi ...

Chrome Ses Kapatma Eklentisi

Türkiye'de tarayıcı deyince akla gelen ilk isimlerden biri Chrome. Gezinme ve hız bakımından oldukça iyi. Her uygulamanın kendine göre eksiklikleri ya da beğenilmeyen yönleri olduğu gibi Chrome'un otomatik ses oynatma özelliği de ben dahil bazı kullanıcılar için can sıkıcı bir durum. Gezinme sırasından yeni sekmede açtığınız bir sitede, otomatik başlayan bir ...

AAA Pili AA Pile Dönüştürme

Bildiğiniz gibi elektronik araç gereçlerin güç kaynağı piller şekil bakımından birkaç gruba ayrılır. Bunlardan en sık kullanılanı AA ve AAA'dır. AA dediğimiz kalem piller ve AAA olarak bilinenler ise biraz daha ince olan ve kumanda pili diye adlandırılan pillerdir. Kullanmakta olduğumuz masa ve duvar saatleri, kablosuz klavye ve fareler gibi bir çok alanda ihtiyaç ...

Bisiklet Kilometre Saati Ayarlama

Eğer bir bisiklet sahibiyseniz ve bu spora birazcık merakınız varsa bir kilometre saatine yani bisiklet bilgisayarına ihtiyaç duymuşsunuzdur. Bisiklet yol bilgisayarı alırken öncelikle iki seçimden birini yapmanız gerekir:  Kablolu ya da kablosuz. Kablosuz yol bilgisayarları genelde diğer elektronik cihazların etkisinde kalır ve siz istemeseniz de 80-90 km hızla gidiyor ...

Sponsorlu Bağlantılar

Son Yorumlar

  • Anonim Misafir

    twitlerimi silim dedimhep kendi twitlerimi begenmiş hocam ayıp
  • Anonim Misafir

    Aynısı ben de de var lütfen birisi söylesin kodu giriyorum lütfen yakın bir değer deneyiniz diyor yardımcı olun lütfen lütfen
  • Anonim Misafir

    abi merhaba çok güzel bişey bu fakat ben birisinin tweetlerini beğenmek istiyorum dediğiniz gibi kullanıcın adını sadece yazıyorum iyi hoşda yaparken onun yaptığı rtleride beğeniyor. rtlerini beğenmeyen bi kod yokmu anlamadım ben, yardımcı olursan sevinirim
  • Anonim Nebi Garcı

    Maalesef ama düşünüyorum.