Twitter’da Uygulamasız ve Limitsiz Toplu Unfollow

19 09 2014 11:32 tarihinde, Kodlar, Twitter kategorisinde yazıldı. 109 yorum yapıldı, 143795 kez okundu

Twitter'da siz geri takip yapmayanları toplu unfollow yani takip bırakma işlemi yapabileceğiniz kısa bir kod paylaşıyorum. Twitter toplu takip bırakma ...

Twitter’da takipçi kazanmak için bir çok seçenek mevcut. Bunlardan biri de karşılıklı takip işlemi. Karşılıklı takip yapmanın avantajı, herhangi bir uygulama kullanmadan aktif takipçi kazanıyor olmanız. Ancak karşılıklı takip işleminde yeni kullanıcı takip etmeniz için sizi geri takip etmeyen kullanıcıları takipten çıkarmanız gerekir. Her ne kadar takip yaparken bir uygulama kullanılmasa da sizi geri takip yapmayan kullanıcıları takipten çıkarmak için manageflitter gibi uygulamalar kullanıyor olabilirsiniz.

Daha önce toplu takip yapma ile ilgili bir kod paylaşmıştım. Şimdi sizlere herhangi bir uygulama kullanmadan takip yapar gibi limitsiz ve toplu halde sadece sizi geri takip yapmayanları takipten çıkmanız için bir kod hazırladım.

Twitter toplu takip bırakma işlemi

twitter toplu takip bırakma Bu kodu kullanmak için öncelikle takip ettiğiniz kullanıcıların listesine gelin. Geliştirici araçlarını açmak için Chrome kullanıcıları f2 tuşu ile, ctrl+shift+j ile yada sağ tıklayıp ögeyi denetle diyerek girebilirler. Firefox kullanıcıları ctrl+shift+k yaparak geliştirici araçlarını açabilirler. Geliştirici araçlarındaki console sekmesine gelin ve orada kod girmeniz için bir alan mevcut. Chrome için daha geniş bir alan, Firefox için en alttaki ince bölüm. Ardından aşağıda verdiğim kodu kopyalayın ve console bölümüne kodu yapıştırın enter deyin.

1. Kod (iptal)

Bu kod takip ettiğiniz kullanıcılar içerisinde sizi geri takip etmeyenleri bulur ve takibi bırakır. Takip ettiklerinizin listesinde hiçbir kullanıcı kalmayıncaya kadar bekleyin. (Bu işlemde sizi takip edenler unfollow yapılmaz). Sayfayı yenilerseniz işlem durur ve tekrar başlatmak gerekir. İşlem bittiğinde sadece sizi geri takip yapanları takip ediyor olacaksınız.

2. Kod (Tıkla)

NOT: Bu yazımda kullandığım kodları ve toplu takip kodlarını tek bir eklentide birleştirdim. Her seferinde kodları kopyala-yapıştır yapmak istemiyorsanız eklentiyi kullanabilir, hem takip hem de takipten çıkma işlemini daha kolay yapabilirsiniz. İlgili yazım

Bu konudaki düşüncelerinizi siz de yorum olarak paylaşabilir, aşağıdaki butonlar aracılığıyla daha çok kişiye ulaştırabilirsiniz.

Bunlar da İlginizi Çekebilir
Sponsorlu Bağlantılar
Bu Makale 6 Sayfada 109 Yorum Aldı. Siz Ne Düşünüyorsunuz?
  1. Kod 2 de düzenleme yapsak. Mesela litmit koysak diyelim ki 100 kişi çıkarabilse sadece? Limiti nereye yazabiliriz

  2. Tamam o zaman tesekkur ederim iyi bir kod çok yararlı oldu

  3. hocam kod 1 ile 2. kod arasındaki farkn ne?

  4. birader çok başarılısın be işini harika yapıyorsun umarım istedigin yerlere gelirsin

  5. toplu takip kodu güzel ama gizli hesapları takip etmeyen bir kod olabilir mi.
    sorun şu ki kapalı twitter hesapları da takip ediyor ve bu kişiler geri takip yapmayınca göremiyoruz, kabul etmemesi de aynı şekilde görememe sebebimiz. dolayısıyla unfollow yapamıyoruz ama günlük takip etme limitimizi dolduruyor.
    kodlar kapalı hesaplara takip talebi göndermese bu mümkün mü?
    ya da bildiğiniz bir site var mı gönderilen ve onayda bekleyen takip taleplerimi toplu görebileceğim, oradan takip talebini iptal edebileceğim.

  6. Eyw Kardeşim çok işimie yaradı

  7. Gerçekten işe yarıyor sağolun

  8. abi fav rt için de bi çözüm bulsan ya resmen yerlerdeyiz

  9. Hocam kod çalışmıyor hep error diyor bozuldu mu?

  10. Ben sadece umf yapmak istiyorum çünkü bazı hesaplar ı takip etmiyorum pomografi içeriyor diye başka bi kod yok mu sadece unf yapan

Spam Denetimi * Spam denetimi süresi doldu. Yenileyin.

Sponsorlu Bağlantılar

Son Yorumlar

  • Nebi Garcı Ceyhun

    Bio'da nasıl bu butonu gösterebiliriz
  • Nebi Garcı Ahmet Tandemir

    Hocam Kız/Erkek olarak takip filtresi çalışmıyor artık. Nedeni nedir ??? Eskiden çalışıyordu şimdi çalışmıyor.
  • Nebi Garcı Misafir

    SİLİYORUM KOD ÇALIŞIYOR FAKAT SAYFAYI YENİLİYORUM MESELA RT ATMAMIŞIM KALKMIŞ RT AMA PROFİLİMDE KALIYOR GÖNDERİ? NEDEN ÖYLE YA KAÇ GÜNDÜR DELİRİCEM
  • Nebi Garcı Nebi Garcı

    E-posta ya da telefona şifre sıfırlama bağlantısı gönderebilirsiniz. eğer hesabı hala tanımıyorsa aynı kullanıcı adıyla yeni hesap açmayı deneyin. Bundan da sonuç alamazsanız Twitter destek ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Nebi Garcı Misafir

    merhaba.. yeni twitter hesabı açtım. Hesap açıldı sorun olmadı fakat tekrar girdiğimde "girdiğiniz e posta ve şifre kayıtlarımızla eşleşmiyor" diyor. Ne yapabilirim .