Twitter’da Profile Yanıt Verme Zamanlı DM Butonu Ekleme

26 02 2017 21:21 tarihinde, Twitter kategorisinde yazıldı. Hiç yorum yapılmadı, 4965 kez okundu

Twitter’da son zamanlarda sıkça gözünüze çarpan bir özelliği nasıl aktif edeceğinizi size kısa bir yazıyla anlatmak istedim.

Bazı profillerde DM yani Direkt Mesaj butonları normalden farklı. Mobilde baktığınızda takipçi ve takip edilen sayılarının hemen altında. Bu normalde tweetleme butonu ile birlikte oluyor. Ayrıca mesajlara hangi saat aralığında yanıt verdiğinizi de belirtebiliyorsunuz.

Bu özelliği aktif etmek için mesajların herkese açık olması gerekir. Yani herhangi birinden Direkt Mesaj alma özelliğini açmanız gerekir. Zaten bu özelliği kullanacağınız sayfada bunu size soracaktır.

 

DM butonunu açmak için öncelikle https://business.twitter.com/i/settings/support adresine gidin.

Burada kutucukları işaretleyin ve Add Hours butonundan mesajlara cevap verebilme aralığını girin.

En alttaki kutucuğa yazacağınız ibare biri size mesaj göndermek üzere butona tıkladığında mesaj kutusunda gözükecektir.

Tüm işlemleri bitirip alttan Save dediğinizde özellik profilinizde aktif olacaktır.

Örnek olarak profilimi inceleyebilirsiniz.

Bu konudaki düşüncelerinizi siz de yorum olarak paylaşabilir, aşağıdaki butonlar aracılığıyla daha çok kişiye ulaştırabilirsiniz.

Bunlar da İlginizi Çekebilir
Bu Yazı Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Spam Denetimi * Spam denetimi süresi doldu. Yenileyin.

Sponsorlu Bağlantılar

Son Yorumlar

  • Anonim Nebi Garcı

    ssd alacaksanız kesinlikle birleştirmeyin. Birleştirme olur mu ondan da emin değilim ama yani ssd normal diskten kat kat hızlı en azından sistemi ssd ye kurun ki işler hızlı olsun
  • Anonim Misafir

    teşekkur ederim hemen bakıyorum
  • Anonim Misafir

    toplu takip kodu çalışmıyor sadece sayfayı aşağıya sürüklüyor. güncelleyebilirsen nebi abi
  • Anonim TAYFUR

    Peki hocam ssd alıp sonradan onu normal hard diskle birlestirirsek ssdnin çalışma hızında bi problem olur mu?
  • Anonim Misafir

    Dostum çapları anlatmışsın güzelde, cihaza bu çapları yazabilmek için adım adım hangi tuşlara basılması gerektiğini yazsan daha aydınlatıcı olurdu.