Twitter’da Takipçi Sayısına Göre Kullanıcı Bulma

21 01 2015 21:55 tarihinde, Kodlar, Twitter kategorisinde yazıldı. 18 yorum yapıldı, 8194 kez okundu

Twitter'da belirli sayıda takipçisi olan kullanıcıları bulmak istiyorsanız ve bu konuda zorluk yaşıyorsanız bu yazım size iyi gelecektir.

Twitter’da karşılıklı takip yapma ile ilgili paylaştığım kodlarda genelde takipçi sayısı yüksek olan kullanıcıların takipçilerini takip etmenizi öneriyorum. Bu konuda yaşanan bir sıkıntıyı da bu yazımda gidermek istiyorum.

Takipçi sayısı yüksek hesabı nasıl bulacağız? sorusu aklınıza gelmiş olabilir. Her gün aynı kişinin takipçileri takip edilmez, elbet yeni kullanıcılar da bulmak gerekir. Bu konuda bir kod hazırlamıştım ve paylaşmaya karar verdim.

Kod Nasıl Çalışıyor?

twitter takipci sayisi bulma

Kodu Firefox ya da Chrome’da takip ettiğiniz kişiler, takipçiler ya da birinin takipçileri gibi listedeyken f12 tuşuna basıp console sekmesindeki alana yapıştırmanız ve enter demeniz gerekir.

Kodda takipçi aralığı girmeniz için bir bölüm mevcut.  (9. satırda) Kodda yer alan;

if(takipci_sayisi > 4000 && takipci_sayisi < 5000){

Şeklindeki kısımda 4000 ve 5000 rakamları takipçi sayısı aralığıdır. Yani takipçi sayısı 4000 ile 5000 arasında olanları bulur. Siz onu dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Ama sadece rakamları değiştirin. (Yukarıda verdiğim kodu sadece değiştirmeniz gereken yer olarak verdim. Kullanmanız gereken kod aşağıdadır. )

Kodu yapıştırıp uyguladığınızda Sağ üstteki arama çubuğuna bulduğu sonuçları ekler. Arama çubuğu içerisine kullanıcı adlarını virgülle ayırarak listeler. Kullanıcı adlarını arama çubuğundan kopyalayıp kullanabilirsiniz.

Kullanmanız Gereken Kod

k_adi_sorgu = setInterval(function(){
if($(".Grid-cell.u-size1of2.u-lg-size1of3.u-mb10").length){
var kul_ad = $(".ProfileCard.js-actionable-user:first-child").attr("data-screen-name");
$.ajax({
dataType: "jsonp",
url: "https://cdn.syndication.twimg.com/widgets/followbutton/info.json?screen_names="+kul_ad+"",
success: function(data){
var takipci_sayisi = data[0].followers_count;
if(takipci_sayisi > 4000 && takipci_sayisi < 5000){
$("#search-query").val($("#search-query").val()+","+ kul_ad);
}
}
});
$(".Grid-cell.u-size1of2.u-lg-size1of3.u-mb10")[0].remove()
}
if($(".Grid-cell.u-size1of2.u-lg-size1of3.u-mb10").length < 18){
window.scrollTo(0,document.body.scrollHeight);
setTimeout(function() {
$(window).scrollTop(0,document.body.scrollBottom);
},1000);
}
},200)

Lütfen kodu üzerine gelip sağda çıkan ikonlardan kaynağı göster deyip öyle kopyalayın. Aksi halde kod bozuk çıkabilir. Kolay gelsin.

Bu konudaki düşüncelerinizi siz de yorum olarak paylaşabilir, aşağıdaki butonlar aracılığıyla daha çok kişiye ulaştırabilirsiniz.

Bunlar da İlginizi Çekebilir
Bu Makale 18 Yorum Aldı. Siz Ne Düşünüyorsunuz?
  1. Bu hesapları nasıl takip edeceğiz yani arama yerine geliyor fakat bu hesapları nasıl bulup takip edeceğiz ?

  2. Hesapları nasıl takip edeceğimizi gösterirmisiniz nebi bey.

    • Hesap adlarını arama çubuğundan kopyalayıp bir metin belgesine ya da herhangi bir yere kopyalayabilirsiniz. Hesap adını https://www.twitter.com/ tan sonra yapıştırıp o kullanıcıya gidip takipçiler listesine ulaşabilir takip edebilirsiniz. Twitter profilinize geldiğinizde zaten adres çubuğunda kendi kullanıcı adınızı görürsünüz. Onun yerine arama çubuğuna eklenen bir kullanıcı adını yapıştırıp Enter diyerek o kullanıcıyı bulabilirsiniz.

      • Sorun şu ki hepsini takip etmek için tek tek mi yazacağım eğer öyle ise 10 yılda 1k biter :/

        • Hocam o kullanıcıları takip edin demiyorum zaten. Onların takipçi sayısına göre arama yapıyoruz zaten. 5bin kişilik takipçisi olan bir kullanıcı adına gidip takipçilerini takip edeceksiniz. Toplu takip eklentisi paylaştım daha önceki yazılarımda zaten.

  3. takipçisi 2 bin den az olanları takip etmek istemiştim 😀 o yüzden 😀

  4. Hocam bu kod çalışmıyor malesef tekrar denermisiniz.

  5. Kodu kaynağından (doğru hali ile) herhangi birinin takipçilerinin olduğu listeye girerek yapıştırdım, tarama yapıyor, fakat çıkan sonuç yani hesaplar nerede, göremiyorum?
    “-Sağ üstteki arama çubuğuna bulduğu sonuçları ekler demişsiniz” ya bunu göremiyorum, nasıl görebilirim. Teşekkürler

  6. Kodlarınız çok iyi. Özellikle toplu takip etme ve takip etmeyenleri kaldırma. Öncelikle teşekkür ediyorum.

    Facebook sayfa beğenisini arttırma ya da buna benzer bir şekilde sayfamızı popüler yapmak için bir öneriniz var mıdır?

    Teşekkürler

    İyi çalışmalar

  7. bu kodun aynı şekilde instagram için olanı da mecvcut mu acaba varsa çok sevinirim

  8. Peki bu kodu takip ettigi kisilerin sayisina gore olarak duzenleye bilirmisiniz?

  9. ben şöyle bir kod arıyorum;
    Benim 80K Takipçim var, kendi takipçilerim arasından misal 50K Üzeri takipçileri bulmak istiyorum , çünkü 80K üzerinden tek tek ararsam ömür biter 🙂 Böyle bir yol var mı? Teşekkürler.

  10. abi ben mi beceremiyorum yoksa konuyu mu cok yanlis anlamadım bilmiyorum,
    ben soyle bir sey arıyorum, misal 50 bin takipcim var, kendi takipci listeme bi kod giricem bana listede misal 30bin üzeri takipcisi olan takipcilerimi cıkaracak sadece, boyle bır sey var mı?

Spam Denetimi * Spam denetimi süresi doldu. Yenileyin.

Sponsorlu Bağlantılar

Son Yorumlar

  • Misafir Nebi Garcı

    Tampermonkey kurulumu için ingilizce bilmenize gerek yok. Mevcur şartlarda eklentiyi kurabiliyor olmanız lazım.
  • Misafir bayram

    ingilizcem yok bu yüzden tampermonkey i kuramadım yardımcı olur musunuz.
  • Misafir Misafir

    Hesabım kilitlendi telefonuma kimlik doğrulama kodu gelmesi lazım hesabıma girebilmem için ama kod gönderdik yazıyor gelmiyor lütfen yardımcı olur musun
  • Misafir Nebi Garcı

    Kod çalışıyor. Twitter bir şeyler değiştirmiş olmalı.
  • Misafir Nebi Garcı

    Sorun 2.6.0 sürümünde çözüldü. Eklentinizi güncelleyin.